Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΜΕ

Του Βασίλη Ταλαμάγκα Πριν από καιρό στα σοβαρά κέντρα αποφάσεων σχολιάστηκε μια έρευνα του Ινστιτούτου του Reuters για την Ψηφιακή Ενημέρωση, που καλύπτει 46 χώρες, μεταξύ τους σχεδόν το σύνολο της ΕΕ. Στο τμήμα της που αφορά την Ελλάδα, οι συντάκτες της έκθεσης αναφέρονται μεταξύ άλλων στα εξής χαρακτηριστικά της ελληνικής αγοράς ενημέρωσης: –              Κατακερματισμός: […]

Πηγή fantomas.gr

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*