MotoGP Qatar FP2: Ταχύτερος ο Rins, οι πρώτοι 15 στα 8 δέκατα

Το δεύτερο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών για το Grand Prix του Qatar, πρώτο αγώνα του MotoGP για το 2022, ξεκίνησαν και ολοκληρώθηκαν πολύ δυνατά. Υπό το φως των προβολέων, καθώς άρχισε να πέφτει το σκοτάδι, η ζέστη άρχισε επίσης να υποχωρεί και όπως συμβαίνει στα 20 χρόνια διεξαγωγής του αγώνα εκεί, στο απογευματινό σκέλος οι χρόνοι κατέβηκαν. Καθώς οι πρώτοι 10 αναβάτες από τα 3 σκέλη ελεύθερων δοκιμών, προκρίνονται απευθείας στο Q2, όλοι γνωρίζουν ότι το πρωί του Σαββάτου, στο 3ο σκέλος, οι χρόνοι θα είναι ανεβασμένοι κι έτσι πίεσαν στο 2ο σκέλος σαν να ήταν χρονομετρημένα. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως στο περσινό τριήμερο ο ταχύτερος χρόνος του 2ου σκέλους ήταν 1:53:358 και ο ταχύτερος χρόνος του 3ου σκέλους ήταν 1:54:676, δηλαδή 1,3 δευτερόλεπτα πιο αργός ο χρόνος του πρωινού, 3ου σκέλους. Από τα πρώτα λεπτά λοιπόν άρχισε η επίθεση και ο Enea Bastianini με τη Ducati ήταν ο πρώτος που βελτίωσε το χρόνο που είχε κάνει ο Brad Binder στο 1ο σκέλος.

Πριν συμπληρωθεί το πρώτο μισάωρο των δοκιμών, ο Pol Espargaro έφερε τη Honda στην κορυφή κι εκεί άρχισε η μάχη Honda-Suzuki που ακολούθησε και θύμιζε χρονομετρημένα. Με 15 λεπτά να απομένουν ο Joan Mir «έσπασε» το 1:54. Μόλις έγινε αυτό, οι δύο εργοστασιακές Honda μπήκαν μαζί στην πίστα, μπροστά ο Pol Espargaro και πίσω ο Marc Marquez. Να σημειώσουμε πως νωρίτερα ο M. Marquez είχε βρεθεί στην κορυφή για λίγο, κάνοντας slipstreaming στον Bastianini. Αυτή τη φορά, έκανε slipstreaming στον teammate του και ανέβηκε και πάλι στην κορυφή. Ο Alex Rins ήταν σταθερά γρήγορος σε όλη τη διαδικασία και πιέζοντας κατάφερε να κάνει και πάλι τον ταχύτερο χρόνο.

Αφήνοντας την καλή του προσπάθεια για το τέλος, ο M.Marquez κατέβασε κι άλλο το χρόνο για να δει τελικά τον Rins να είναι και πάλι πιο γρήγορος και να ολοκληρώνει αυτός στην κορυφή της κατάταξης. Πολύ κοντά οι αναβάτες της Suzuki και της Honda. Μόλις 35 χιλιοστά πιο γρήγορος ήταν ο Rins αλλά πρέπει να υπολογίσουμε πως ήταν μόνος του κάνοντας τον καλό του χρόνο ενώ ο M.Marquez έκανε πάντοτε slipstreaming. Ο Rins σημείωσε και πάλι την υψηλότερη τελική ταχύτητα, ακριβώς την ίδια με το πρώτο σκέλος, στα 355,2 χλμ/ώρα. Η Suzuki είδε και τον Mir να κάνει εξαιρετικούς χρόνους και να καταλαμβάνει τελικά την 3η θέση. Ο Jorge Martin ήταν η ταχύτερη Ducati, στην 4η θέση, δίνοντας ελπίδες στο Ιταλικό εργοστάσιο που στο πρώτο σκέλος είδε και τις 8 μοτοσυκλέτες του εκτός της πρώτης δεκάδας.

Εντυπωσιακή η βελτίωση του Franco Morbidelli που κατεβάζοντας σχεδόν 1,5 δευτερόλεπτο από το 1ο σκέλος, ανέβηκε στην 5η θέση και ήταν η ταχύτερη Yamaha. Ο Jack Miller με την εργοστασιακή Ducati ήταν πολύ γρήγορος στη μισή πίστα στην προσπάθεια του για έναν γρήγορο γύρο, αλλά συνάντησε πάνω στη γραμμή του τον Remy Gardner που πήγαινε αργά και του χάλασε το γύρο. Στη συνέχεια ο Miller δεν έκανε κάτι αντίστοιχο και περιορίστηκε στην 6η θέση που είναι όμως σαφώς καλύτερη από τη 13η που κατείχε στο πρώτο σκέλος. Ο Aleix Espargaro ενώ κινήθηκε στην κορυφή της κατάταξης για πολλή ώρα, υποχώρησε στην 7η θέση. Συνάντησε και αυτός μπροστά του στον γρήγορο γύρο του τον Maverick Vinales και δε μπόρεσε να ολοκληρώσει τη συγκεκριμένη προσπάθεια. Ο Fabio Quartararo πίεσε πολύ, έχει εμφανώς τις περισσότερες ταλαντώσεις από όλους τους αναβάτες και δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 8η θέση. Ο Pol Espargaro έχοντας δείξει νωρίς πως μπορεί να κινηθεί γρήγορα, στη συνέχεια λογικά ακολούθησε τις εντολές της ομάδας και «βοηθούσε» τον M.Marquez στην προσπάθεια του να κάνει καλούς χρόνους. Έτσι, ο P.Espargaro περιορίστηκε στην 9η θέση. Ο Pecco Bagnaia ήταν 10ος με τον Enea Bastianini να είναι μόλις 42 χιλιοστά πίσω του, με την περσινή Ducati. Σε αυτό το σκέλος, η KTM δεν έδειξε τόσο δυνατή όσο στο πρώτο σκέλος. Ο ταχύτερος αναβάτης της Αυστριακής ομάδας ήταν ο Miguel Oliveira, μόλις στη 13η θέση.

Ο Andrea Dovizioso δείχνει πως αρχίζει να αισθάνεται καλύτερα πάνω στη WithU Yamaha. Στο πρώτο μισάωρο κινήθηκε κοντά στην πρώτη δεκάδα και τελικά υποχώρησε στη 14η θέση, εμφανώς βελτιωμένος. Ο Maverick Vinales δε θυμίζει τον Vinales των δοκιμών στις οποίες πρωταγωνίστησε. Ήταν μόλις 17ος έχοντας όμως πίσω του τον Johann Zarco που επίσης έμεινε αρκετά πίσω.

Στους rookies σε αυτό το σκέλος επικράτησε ο Raul Fernandez της KTM Tech3. Ήταν 16 χιλιοστά ταχύτερος του Marco Bezzechi με τη Mooney Ducati VR46 ενώ κοντά τους ήταν και ο Remy Gardner με τη δεύτερη KTM της Tech3. Δύσκολο σκέλος για τον Luca Marini που εκτός του ότι δεν έχει βρει ακόμα το ρυθμό του, είχε και πτώση. Σημειώθηκαν αρκετές πτώσεις, όλες από απώλεια πρόσφυσης στο εμπρός λάστιχο.

Όπως όλα δείχνουν οι 10 πρώτοι του δεύτερου σκέλους, θα είναι και οι δέκα πρώτοι που θα προκριθούν απευθείας στο Q2. Θυμίζουμε ότι ο ταχύτερος χρόνος στο περσινό FP3 ήταν 1:54.646 και ο 10ος του φετινού FP2, Enea Bastianini έκανε 1:53.971.

Δείτε τα συνδυασμένα αποτελέσματα FP1 και FP2

Photo: Οργάνωση

Πηγή

Πηγή

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*